söndag 17 januari 2010


Nu har jag varit lite kreativ och målat lite olika foto ramar. Jag hittade några ramar nu när jag har röjt runt här hemma, tänkte att dom skulle göra sig bra uppe på någon av hyllorna som vi ska sätta upp i Ebbas rum.

Först så målade jag dom i en brun färg och när den hade torkat så målade jag ett lager med vit färg över det.
Sen när allt hade torkat ordentligt så slipade jag lite på
ytan så att dom ser så där snyggt slitna ut.

Hittade även några terrakotta krukor som även
dom vart vitmålade och slipade.


Igår så fick jag för mig att jag skulle ta fram min
virknål och göra något kreativt igen :)

Det resulterade i två st bakverk till Ebba´s
framtida leksaks kök. Tänkte att hon måste ju ha
något att bjuda på om hon får främmande..



1 kommentar:

  1. Hej Hanna!
    Såg att du lagt till mig i din blogglista och blev jätte glad. Ska lägga till dig i min.
    Hat ju också nyligen börjat blogga och det är kul att se att folk hittat till mig.
    Ha det gott. /Rebecca =)

    SvaraRadera