onsdag 3 februari 2010




Måste bara visa denna fina sak som jag fick
av min kära mor för ett tag sedan.
Vet inte riktigt vad man kan säga att det är
men den är gjord i luffarslöjd,
och har krokar som man kan hänga upp olika fina saker på :)

Har en lite fundering på att ha
ett par svartvita kort på vår dotter Ebba där.
Men vi får väl se hur det hela slutar :)


Eftersom att vi är mitt uppe i flytten just nu,
så blir det inte så mycket bloggat för tillfället.

Men jag bjuder på en bild ifrån mitt nya vardagsrums fönster.
Dock så är den ett par dagar gammal,
för tyvärr så lyser inte solen idag :(
Idag så vräker snön ner och jag vill inte ta mig ut alls.
Men om vi ska få upp hyllorna som jag har målat i Ebbas rum
så skulle jag behöva åka till nya lägenheten och göra
en sista strykning med vit färgen på hyllplanen.

Håller även på att måla dom små stolarna
som jag visade förut,
men det var så pilligt så vi får se
om jag verkligen orkar göra färdigt dom idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar