torsdag 1 april 2010

Nu är våren här!!





Detta fina gamla skåpet pryder nu mera vår kära hall.

Det var nämligen så att jag hittade
två gamla pottskåp i en annons på blocket.
Tänkte att dom kunde vara fina att ha som sängbord!

Så när vi var och köpte dom så visade killen detta
skåpet och jag blev kär på en gång.
Så det fick även det följa med hem :)

Dom som vi var och handlade av har även en hemsida
med en webbshop som är fylld med gamla shabby chic saker.

Måste även visa ett annat fynd som jag gjorde
för ett tag sen i en second hand affär.



Min alldeles egna tallrikshylla :)

Den pryder just nu våran köksvägg.
Men Det är lite glest på den för tillfället för jag har
inte riktigt kommit på vad jag ska ha på den än.

Men det blir nog bra när det blir klart :)

Jo just det en sak till!

Vi har ju köpt trädgårsmöbler oxå...
Så nu har vi inköpsstopp för resten av året :)
Nej skämt och sido så var det en planerad utgift!


Så nu väntar vi på att solen ska komma fram
så att vi kan sitta där ute och njuta!

Måste bara visa vad som har
kommit upp i min lilla rabatt:


Mina alldeles egna rabarber!!
Det ni :)

Ha det nu så bra så lovar jag att det inte ska
dröja allt för länge tills nästa inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar